Шановні споживачі!
Нагадуємо, що комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працює як абонентська служба, допомагаючи вирішити питання нарахувань, актуалізації даних, укладання договорів, передачі показань вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників), тощо.
Зокрема, в Концерні можна отримати консультації та передати показання квартирних лічильників за 10 номерами, серед них: (044) 247-40-40 – телефон call-центру.
Проконсультуватися з фахівцями за номером call-центру можна з наступних питань:
Перелік всіх дистанційних каналів обслуговування, які також допоможуть зв’язатися з фахівцями сервісних центрів за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Звертаємо увагу, що сall-центр ЦКС не є диспетчерською службою виконавців житлово-комунальних послуг, та питання щодо наявності, відсутності, відповідності, якості послуг, усунення аварійних ситуацій не відносяться до компетенції ЦКС. Переконайтеся, що вирішення вашого питання належить саме до повноважень ЦКС, щоб зекономити свій час!
Щомісяця оператори call-центру консультують десятки тисяч киян і кожна ситуація потребує окремої уваги та підходів!
Дякуємо, що обираєте наші сервіси!